Förnying förnöjer!

Utöver det bilbatteri jag skulle köpa i Örebro kom jag även hem med en ny bil!!! Nejdå jag skoja bara, but i wish!
Haha nej men en ny träningströja från Stadium och två tjocktröjor ifrån Bondelid. Andreas hittade två fina skjortor, en tjockare tröja och ett nytt badrumsskåp!
Så nu ska han sätta igång och renovera badrummet. O när jag säger renovera skall det bli nytt handfat med underskåp, nytt sidoskåp och spegel/lampa. En handdukstork skall åxå förnyas om han nu vill lyssna på min åsikt :)
Allt kommer bli i vitlaserad ek.
Jag har fixat lite i hans lgh nu när han är o dömer i dfs.
Hallen har fått ett litet lyft och så även badrummet.
Har även köpt nya blommor då de förra var torrare än hö! :P
Se om det uppskattas när han kommer hem, betvivlar det dock inte :)
Skillnad?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0