Kräftskiva #2

Denna skiva stryrdes av Johanna o Magnus ute i deras stuga. Jättetrevligt! Massor med god mat och goda drycker :P
Jag gillar! Jag har ju inte vart nått vidare fan av kräftor innan men börjar gilla nu. Iofs så äter jag ju typ bara klorna :P
Kan tycka det är lite väl mkt jobb för så lite mat :P
Men allt som är till så som mackor o pajer gör det hela matigt :)
Är sjukt trött idag iaf! Beror inte bara på gårdagens alkohol utan dagens väder är verkligen möööörkt. Har inte ens orkat mig ur sängen än :P
Har kvälls fodring ikväll så tänker inte röra mig ut till stallet för ens ikväll! En riktig slappisdag!
Har inga roliga bilder att bjuda på tyvärr... Mobilen dog tyvärr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0