Lediga onsdag!

Jag är alltid ledig onsdagar och det har verkligen blivit en rutin :P
Kroppen vet automatiskt på tisdagen att "- nu kan du vara uppe länge, sovis i morgon!"
Haha lite komiskt. Men som de flesta lediga dagar så är man ju oftast fullbokad och planerad till max.
Idag har jag tagit mig en sovmorgon iaf, drömde alla möjliga roliga drömmar! Vaknade med ett leende på läpparna och undrade varför den tama mini björnen ej var i sängen (!!!).
Haha bra start på dagen iaf. Ett toppen väder har iaf det nyhöstiga sverige bjudit till idag! Underbart! Är faktiskt en liten "sucker" för höst trots att sommaren är underbar! Men höst friskt och fräscht!
Men åter till ämnet! En promenad skall intas eller löptur, se vad halsmandlarna vill! Japp har fått lite ont i dem igen. MEN tror det börjat gå över igen! Har även en mkt god blåsa i munnen vilket då oftast tyder på att det är någon slags bacill som härjar i kroppen. Tummar på att det är över.
En fika på stan vid 14 är bokad med Andreas kompisar Daniel och Sofie. Trevligt trevligt!
Ikväll måste jag åxå ut till stallet och öva öva mönster på Sweetan eftersom jag faktiskt ska tävla på lördag. Ja ni hörde rätt!!! TÄVLA.
Endast en liten träningstävling utan vidare högre nivå. Men det var ju trots allt 6 år sen sist och mitt tävlings intresse har ju aldrig vart vidare stort då Nobla min älskade häst tyckt det vart pest o pina. Men denna gång ska jag tävla Sweetan faktiskt! Har endast övat 1 gång så måste ut alla veckans dagar o öva till det sen efter helgen övergår till skogsmulleridning igen :)
Julia ska även tävla vilket jag tycker är kul! Hon har ej intagit tävlingsbanorna än och kanske har hon tycke och nerver för det, något som hennes syster saknar ;)
Så mot Karlstad styr vi transporten på lördag morgon!

Ska hämta hem ett "bord" jag kommit på att jag ska designa till mitt vardagsrum! Dax att börja pyssla o måla!
Ni ska få se när det är klart :)

Nu ska jag pallra mig upp och inta frukost! Tjiing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0