Liseberg!

Precis hemkommen och nedkrypen i sängen efter en heldag i Göteborg. Denna underbara stad! ❤
Först blev det Freeport i Kungsbacka men alla vi tyckte väl det var taskigt utbud.
Jag köpte en jacka, en tunn vindjacka liknande min Haglöfs.
Köpte även ett par bruns skinnskor på Scorette och nytt shampo/balsam på Bellbox.
På Liseberg var det många skratt och många skrik ifrån Andreas som är livrädd för var enda attraktion där. Haha men ändå så betade vi av nästan alla attraktioner!
Han fick även pröva Balder för första gången. Skrattade så jag grina... Så sjukt rädd! Men faktiskt så är han kanon nöjd med dagen och vill åka dit igen. Kul :)
Jag är toppennöjd med denna helg! Har haft sååå kul! :)

Om några timmar är det dax för jobb innan det är tajm att gå på semester, underbart.
Så natti natt, i morgon är det massor att göra!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0