Mysig fasad!

Jag har alltid skämtat om när folk frågat vart jag bor att "- där den skitiga fasaden är!"
Och i morse när jag kom hem ifrån stallet så tänkte jag verkligen på det. Shit va skitig den är!!!! Mitt hus är ju uppdelade i två föreningar, jag tillhör den ena o de andra portarna den andre. Och skoja inte om att det syns!
Det är ju mögel och skit på hela väggen! Något föreningen kanske borde lägga pengar på!? Det ser ju inte så trevligt ut direkt!
Detta är dock en missvisande bild, det är mkt värre i verkligheten!



Kommentarer
Nathalie

Jaså du bor där :) håller med om att de ser skabbigt ut. Bodde i din förening i något år, men jag stod inte ut och flyttade till andra föreningen som är så mycket bättre. Klarade inte av den där jäkla ordförande i föreningen och tyckte de la pengar på konstiga saker..

Svar: Japp här bor jag :)Kan dock lova att insidan ser snyggare
Ut :P höhö
Nej jag har åxå hört mkt sånt om den
Här föreningen tyvärr. Jag har inget problem
Med dem dock, men jag är ju iofs inte
Så mkt hemma. Bor ju delvis hos
Andreas o sen var jag ju borta i 3
Månader i Göteborg.
Hoppas verkligen på en fasadtvätt!
Ser ju hemskt ut :(
Emelie Backman

2013-08-21 @ 15:30:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0