7:e Februari...

 
 
Varje gång jag tar upp datorn och ska blogga så är alla tankar och funderingar som bortblåsta!
Suck :P
Magen har iaf vart betydande bättre idag så i morgon blir det Willan igen. Tycker det är så jobbigt att vara hemma ifrån jobbet. Oavsett hur sjuk jag vart så har jag skuldkänslor till jobbet när jag är hemma. Aja så är det...
Idag har jag iaf knåpat upp några tavlor i mitt hem faktiskt :)
Så sakta men säkert så börjar det bli hemtrevligt här i min lilla boning.
Har inte känt att jag haft någon lust förut men känner att jag nu måste göra nått med min levnadssituation :P
Hehe nej men man könner ju att man trivs mer och att det är roligare att vara här när man känner sig "hemma" :)
 
Nej nu ska jag ta o sova, hårdpass på Willan i morgon 9-19. Jääjj!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0