Gamla biler!

 
Jag lade in alla bilder ifrån min gamla Iphone häromdagen, shit va kul det är att kolla igenom dem! Nu är det iofs typ mestadels bilder på hästarna, Bumban och egopics. Men det finns såklart andra åxå. Kul o se dem iaf o minnas vad man gjorde då osv. Johanna skickade en bild iår på henne o Magnus, och jisses va jag skrattade!
Det såg typ ut som bilden var tagen på 60-talet eller nåt! :P Söta var ni iaf mina vänner ;)
 
Usch jag persnligen tänker inte säga "- det var bättre förr iaf" haha!
 
Tänkte jag skulle skriva lite om vissa då och då när jag uppdaterar ifrån datorn.
 
Sitter nu iaf o inväntar träningen. Denna vecka har som sagt vart en riktig dålig träningsvecka! Suck!
Det är ju inte roligt! Men nu är det som det är o bara att ta nya tag! Tyvärr kommer även denna vecka vara skit för mig men så är det.
Riduturen idag var iaf helt sjukt kul! Hihi två övertaggade hästar resulterade till ett race som slutade väl tackolov :P
Nobla är ju så rolig, hon är liksom 17 snart o beteer sig som 5. Hon var så sjukt taggad idag, inte för hon brukar vara seg i skogen men idag kändes det som hon sprang i luften med frambenen typ :P
Inte nog med att det går fort som bara den så är hon ju som en stutsboll, o med detta underlag så blir man ju lite skraj att det ska baraka iväg någon stans.
Men men kul var det iaf! :)
Hoppas på att kunna åka till nått ridhus snart. Synd att Nysäter slutat ta emot gäster...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0