Maddi 24 år!

Nu fyllde ju Madde år igår jag vet, men kalaset hade hon idag så nu grattar jag henne här :P
Hon bjöd på en jättegod tacopaj och glass/paj till efterrätt! Mums!
För min del blev det en nykter afton då Willan kallar till jobb i morgon bitti 06:00!
Vi var iaf ett glatt gäng som lade ihop till maddes present, det blev en stickad tröja, en ring ifrån Laila bagges kollektion och ett par jätte fina "Jeffrey Cambell" skor ifrån Nelly! Åhh va jag åxå vill ha ett par sådana!
Så himla snygga!!!
Iaf en mkt trevlig kväll. Många skratt och många minnen! :)
Nu måste jag vila mina blå för i morgon är det dax för min del att inta alkoholen. Jobb-hockey-stallkväll-alkoholintag-utgång!
Tackohej leverpastej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0