Tidig lördagkväll!

Det hör inte till vanligheterna att vara sängliggandes en lördagskväll redan 23:35! Hehe men ikväll var det en behövlig sak. Har spenderat kvällen tillsammans med Jessica och Flisan i Jessicas nya boning. Kul med hennes nya hem, kommer bli kanon bra! Hoppas du kommer trivas där min kära vän :)
En gottekväll framför Mello blev det iaf, Mello är väl inte riktigt min grej men kul ibland om man är ett gäng :)

Ikväll är Julia på statt för första gången. Se om hon tycker det är någon succé :P
Se om hon ringer i natt o vill ha skjuts!

I morgon tänkte jag åka o rida på fm tillsammans med Flisan. Hoppas det är bra väder så vi kan rida långt :)
Innan det tänkte jag bjuda hem Jessica på lite frukost! Alltid kul med lite gäster oså :P
Mamma o CO kommer hit på efm o äntligen ska sätta upp min tv! Ska inte ropa högt än iofs... Väntar tills den sitter på väggen :P
Efter det blir det ett BC pass åxå!
Fullspäckad söndag it is!
Denna vecka har verkligen bara svischat förbi!

Nej lite sömn nu för mina blå. Längtar till min "lurv"!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0