Första inlägget!

 
Äntligen tillbaka! Har verkligen saknat bloggandet!
Men nu ska det bli ändring på det :)
Idag är det min enda lediga dag denna vecka, hur jag nu har spenderat den kan jag faktiskt få säga var en välbehövlig dag i sängen. Nerbäddad med One tree hill ses. 8 och en massa god frukt :)
Nu ska jag faktiskt tvinga mig upp. Måste äta nått och sen kasta in mig i duschen. Borde fasen åxå ta mig ork att bära ner alla julsaker till källarförrådet... Suck, det är ju så himla tråkigt :P
Måste även lära mig hur den här datorn funkar... Windows 8 är inte riktigt mig grej. Har ingen aning hur fan man lägger upp bilder ju?? Får bli ifrån mobilen tillsvidare :P
 
Nej upp o hoppa!
Tjiing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0