Sjuk... Igen!!!

Morr!! Har fått en riktig förkylning där det ingår både halsont och feber. Suck.
Har haft lite ond hals i några dagar av o an men inget jätte farligt. Men nu bröt det ut. Sjukt bra tajming åxå. Andreas berättade på onsdagen att på torsdagen (igår) så kommer vi åka till Liseberg tillsammans med hans bror och tjej. Jättekul tyckte 5 åringen i mig som älskar bergodalbanor!!! :)
Var lite halvkrasslig onsdag efm/kväll och sedan natten till torsdag bröt skiten ut, 39 graders feber. Det var ju bara o inse att ingen Alvedon i världen skulle få mig att känna mig som frisk så bara att stanna hemma o åka en annan dag.
Jag kände mig verkligen så dum, trots att jag vet att det inte är mitt fel att man blir sjuk.
Så hela dagen igår bosatte jag mig i soffan. Några Greys avsnitt och Ice age 4 på kvällen blev det.
Idag är jag lite piggare, dock har jag fortfarande lite feber men nu på en okey nivå. När denna skit är över då ska jag se till att äta massa nyttigt, vitaminer och mineraler. Verkligen försöka hjälpa upp kroppen igen!! Aldrig har jag väl vart såhär sjuk ett halvår!! Nu får det vara bra! . Slut



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0