Ledig dag i morgon!

Det ser jag fram emot trots att jag såklart velat jobba då det är röd dag. Aja så är det, skönt o vara ledig åxå!
Det skall enl. Väderprognosen bli fint väder. Jag hoppas!! Då är det solstolen.se för min del!!! Dax o få lite färg tycker jag!
På efm vankas BC, som jag LÄNGTAT!!
I GMU:n drömde jag tillomed om det! :P ska bli skönt o köra igång med det nu :D
Efter träningen ska man på middag då med mina brudar Jessica o Flisan på Red Brick :) ska sitta fint med en black rock efter träningen!! Love it!
Ett o annat glad vin kan nog gå ner åxå :P hihi
Ses i morgon mina vänner!! :)

Inväntar Andreas här som aldrig verkar komma hem ifrån Sunne... :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0