Sovmorgonsbruden!

När jag var sjukskriven så försökte jag sova så länge som möjligt på morgnarna. Det gick väl sisodär men vissa dagar längre än andra. Nu är det dock hopplöst! Varje gång Andreas jobbat natt och jag är ledig eller börjar sent så vaknar jag skitsent! Som nu! 11:30 liksom! Jag måste alltså ställa klockan. Känns ju som man sovit bort hela dagen liksom!
Men men en utvilad Emelie är jag ju iaf.

Tanken idag var att jag skulle åka ner till gbg och fira mina MUCKANDE soldater från 32:a GMU plutonen. Men fick höra att de skulle endast kunna ses mellan 21-00, vilket känns lite dumt o åka 70 mil för. Annars hade det vart skit kul!
Saknar dom så himla mkt!

Ikväll blir det födelsedagsmiddag hos min fina vän Lisa :)
Ska bli mys!



Kommentarer
Anonym

;)

2013-06-15 @ 02:25:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0