Dag 2!

Nu har dag två tagit slut.
Jag lever än så det är ju bra :)
Dock har sjukt ont i axlarna. Delvis träningsvärk men även pga att man står o fryser o spänner sig. Det är FRUKTANSVÄRT kallt här nere!
Götet tappar ju sin charm lite när staden beter sig såhär :(
Nej men oavsett hur mkt kläder man har på sig (hur mkt man får ha på sig) det är ju sjukt strikta regler.
Idag har vi vart ute halva dagen o övat marsch i blåsten.
Lärt oss hur man bäddar, putsar skor, regler/lagar och hur vi "pratar" till högre befälen.
Har även fått inviga den gemensamma duschen!
Det gick toppen! ;)
Jag är så nöjd med mina rumskamrater. Ett underbart gäng! Haha har massor med skrattmuskelvärk i magen :)
Nej nu måste vi släcka o sova här!
Uppstigning 05:00!
Tackohej



Kommentarer
Mos

Underbart att höra att det verkar gå bra Emz! :)

2013-03-19 @ 23:26:48
Johanna

Skönt att höra att du lever! ;) Kul att du trivs bra med gruppen, ska bli roligt att läsa om vad ni hölls med om dagarna, även om jag redan hört det förut! ;) Saknar dig! 💗

2013-03-20 @ 09:06:57
URL: http://johannanorgren.wordpress.com
Annelie

Vad kul att du skriver!! Ska bli kul att följa! Träningslagret kommer vara såå lätt sen när du kmr hem;) puss&kram

2013-03-21 @ 07:50:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0