Dag 5!

En riktigt jobbig dag!
Fys nästill hela dagen bestående av beeptest, styrka och spänst.
Kan ju säga att jag INTE är nöjd med mina resultat.
Detta prövning gjorde för att se vart vi ståt idag och senare kommer det pröva igen med samma test om 1 mån, se då vart man hamnar i resultatlistan.
Så värre än va det blev idag, resultatmässigt så kan det inte bli värre!
Idag fick vi sluta lite tidigare vilket var skit skönt.
Så vi drog ihop ett gäng och drog till pizzerian o köpte pizza. Därefter Konsum för lite gotti :)
6 dagar utan Coca cola o godis så satt det fint! :D
I morgon har vi vapentjänst igen, även lite tekniklektioner.
Nästa vecka är det min tur att vara logementchef. Vilket kan bli kul, höhö. - sergeant! Logement "ärtbåge" samtliga 6 närvarande. Haha lyckas man hålla sig för skratt då tro? :)
Nej tack o hej.
Försöker o ta lite roliga bilder. Men de flesta jag har är mestadels "lättklädda" haha!
Natti natt ;)



Kommentarer
Jessica

Är så avudnsjuk!! vill också vara där med dig!! Jag kan skippa fystesterna men resten är jag med på ;) PÖÖS!

Svar: Ah fystesterna är jag sugen på att skippa :PAnnars är det toppen! Du skulle platsa här!! :)
Emelie Backman

2013-03-23 @ 11:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0