Filmkväll, like old times!

Som för några år sedan var det idylliskt i vår familj att iaf några ggr i månaden hyra film o köpa massor med godis för att sedan avnjuta en mysig filmkväll. Det var på tok för länge sedan :(
Ikväll blev det en "reunion"!
Bänkad i soffan med ostbågar o chips, cola o plockgodis. Katten i knäet och nya Bond på tvn.
Kan vart den sämsta film jag sett iofs men mysigt med en familjär kväll. Julia var dock tyvärr ej närvarande.
Nu ligger jag här i mitt gamla flickrum. Precis som för 6 månader sen. Känns lite konstigt med tanke på att jag egentligen har ett eget hem, men eftersom det är utlånat så får det bli såhär tills jag "flyttar" hem igen :)
Det har ju viss charm ändå... ;)

I morgon vankas påskmiddag vilket jag ska hjälpa till att laga.
Stallet ska göras och lite prickskytte i skogen vore kul om vi hann med!
Senare på kvällen är det Kupolen och "De vet du" som står på schemat! :) toppendag ser det ut som!
Kära "karma-guden" det vore ännu mer toppen om jag får vakna upp utan slem i halsen/lungorna och dessutom må asabra som jag brukar! ;)

Natti natt!



Kommentarer
Kristin

Ses på kupolen ikväll då!! :))

Svar: Det kan du ge dig på :D
Emelie Backman

2013-03-30 @ 13:55:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0