Gårdagens skjutning!

Nu har vi luncharast. Ska passa på o skriva lite.
Igår åkte vi alla till en skjutbana.
Vi fick alla skjuta 26 skott var. Det var SKITKUL!
Jag har ju som sagt prövat både hagelgevär och Salonsgevär (stav?)
Men detta var roligast!
Vi fick börja med att skjut utan rödpunktssiktet... De skotten satte jag 4 10:or och 2 9:or. Bra jobbat av mig :D
Lite olika avstånd och ställningar fick vi prova och av samtliga skott fick jag 24 skott 10:or och 2 skott 9:or :D
Så skjuta var tydligen en oväntad begåvning :)
Massor med bra feedback att ta med "hem".
Så summan av den dagen var toppen!!!
På kvällen åkte vi in några ifrån vårt logement (rumspolarna) till ett biljardställe och drack två öl o spelade lite biljard annan hemfärd o ny dag.
Vaknade mkt trött i morse. Känns att det är 8:e dagen irad nu! Hemlängtan är ett faktum..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0