Im here...

... Då har man anmält sig nu då.
Sitter här i sällskapsrummet helt ensam. Toppen.
För en gångs skulle så är Emelie ute i tid, fruktansvärt god tid må jag säga!
Nej men senast 11:30 skulle vi anmäla oss och är ganska säker att de sa 08 till mig så jag kom då. Men men det är ju bara att luta sig tillbaka nu o ta det lugnt i några timmar.
Jag får ju gå ut o titta på området men med mitt fantastiska lokalsinne så vågar jag ej det :P
Tur att jag hittar till matsal osv!
Förhoppningsvis kommer det någon själ snart som man kan lära känna så man slipper sitta här som ett ensamt miffo :P
Tågresan gick snabbt o bra igår. Moa som bor endast ca 10-15 min promenadsavstånd ifrån centralstationen så kom vi även hem snabbt. Fixade spårvagnskort igår, kommer ju åka lite då o då så telebiljett var gång är väl inte så ekonomiskt!
Ojjj nu kommer det en själ!!!
Make friendmode!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0