Lucky me!!

Kan man ha mer tur tro? :P
Haha, parkeringen här utanför tillhör ju skolan. Man får ej stå där utan tillstånd 7-17. Jag har stått där antal ggr och fått under mitt halvår som bebodd här fått 1 böter.
Iaf jag brukar passa mig o ställa mig på andra parkeringar längre bort då jag ska upp senare än 07, men det brukar vara lugnt ändå. Iaf idag skulle jag upp till stallet och gick motvilligt upp 07:00. Kikade ut för att kolla vädret och får se att det står en parkeringstant o kikar in i min bil!!!!
Jag har aldrig någonsin fått på mig kläderna och tagit mig ner till bilen så fort!
Som tur var hade de inte lappat den än så jag hälsade gott o började skrapa mina rutor. Hihi karma!! :)
Så där sparade jag 300 :-!
Åkte ut till stallet skit nöjd över min "vinst" och möttes där av Hanna.
"- va gör du här?" Sa Hanna.
"- jag har ju morgon"
"- nää det har ju jag, du har ju kväll :P"
Ameeeeen!!! Aja få se det på den positiva sidan iaf! Jag kom upp tidigt, fick frisk luft, ingen parkeringsböter och sen plussa på min karmasida lite o hjälpa till med hästutsläppet! :)
Ska åka ut ikväll igen, men ska det snöa såhär hela dagen så blir det ett tidigt insläpp!
Hoppas att jag även får plats på boxen ikväll! Är andre reserv, borde gå då jag från början var 9:e reserv! :P
Annars idag får det bli storstäd här hemma, tvättid efm/kväll och lite mer packning.
Ska nu ta sista avsnittet av Greys säsong 8. Åh vill inte... Kommer vara döden :(

Nej nu ska jag styra lite god frukost först innan dödsdomsavsnittet i form av omelett o avokadomacka :)

Ha en trevlig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0