Sjuk nu? Näää

Vill inte! Kan inte! Får inte!
Nä men det passar sig verkligen inte att bliv sjuk nu!
Halsen sticker, snoret rinner och öronen värker. Hoppas... HOPPAS det är gone i morgon!!!
Vill vara på topp igen framåt helgen och kunna combata igen på söndag :)
Idag blev det några extra timmar på Willan. Bra med lite extra nu inför min "vacation" ;)
Skulle självklart behöva jobba mer men jag måste ju unna mig att ha ett liv åxå :)
Tåget går iaf nästa söndag kl 14 ifrån dfs. Då är det. Känner idag att jag inte har ngn lust att "säga hejdå". Det känns som det kommer bli jobbigare då! Men man vill ju inte heller bara dra!
Ska försöka somna nu så jag får många sovtimmar innan klockan ringer i morgon bitti. Ska släppa ut hästarna åxå innan jobbet så, full rulle!
Tackohej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0