Tisdag!

Lediga dag!
Så skönt. Kom hem igår efter jobbet och gjorde några mackor med avocado på o h satte mig i soffan o kollade på 3 Greys. I vanlig ordning så var jag såklart supertrött vid 22 tiden så då blev det sängen. Ligger här nu pigg o glad :) halsen är på topp idag vilket är superskönt! Så nu blir det äntligen träning idag!
Ska åka till Dano idag var det tänkt med massa tomlådor i källaren. Ska åxå packa vidare så jag inte behöver stå med det i helgen då jag har fullt upp!
Är ju ledig i morgon åxå så då hinns det ju även med mer saker.
Så man kan ju verkligen säga att detta är finalveckan!
Åhhh va det pirrar! Kan inte förstå att jag faktisk ska "flytta".
Hur ska jag klara mig utan mina vänner o familj?
En vardag utan Willan är jag ju inte heller van vid. MEN jag ser faktiskt fram emot detta sjukt mkt.
Jag VET att det kommer bli tufft, sjukt tufft! Men jag kan ju inte heller gå in med inställningen att jag inte kommer klara det! Det är ju som att gå in med inställningen att man ska dö när man föder barn!
Man får ta en dag i taget o "slåss" för det man vill åstadkomma!
Livet är ju trots allt generellt inte en dans på rosor!
Jag tror på mig, vilket är viktigast! Min familj tror på mig, vissa av mina vänner gör det.
Ni som stöttar/stöttat mig genom detta ni är guld värda! ❤

Over and out! :)



Kommentarer
Johanna

Tur det inte är så många veckor! :) Kul att göra något annat i livet, du kommer vara så omtyckt där nere!! ;)

Vi tror på dig, du kommer fixa det här! <3

2013-03-12 @ 13:09:07
URL: http://johannanorgren.wordpress.com
Jessica

Hålller med Johanna, tur att det är en kort tid det handlar om, och att vi kan ses på helgerna :)
KÖR HÅRT <3

2013-03-12 @ 15:25:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0