Toppen!!

Vilket fantastiskt inlägg de där blev då!
Suck. Jag som hade skrivit ett sånt långt inlägg.
Aja orkar inte skriva om det igen i detalj.
Sitter nu på tåget och är så sjukt trött, kan nog bli en liten tupplur :P
Stackars sate som sitter bredvid!
Haha, nej men nu är iaf de har första två veckorna avklarade.
Ska som sagt bli skönt o komma hem o ladda batterierna lite :)
Vaknade i morse med feber och ont i lungorna. Hoppas jag vaknar upp i morgon och är kry igen. Har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Sjuk får jag bli om 3 månader!
Jag har ju dessutom planerat in så mkt kul åxå i helgen Så vill inte missa nått! :)
Nej nu ska jag lägga huvudet på nackstödet o blunda lite.

Ses i Charleswood!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0