Det börjar gå åt rätt håll! :)

Det känns nu i kroppen att den börjar o repa sig!
Är mkt piggare i kroppen och magen o co funkar som vanligt nu.
I natt sov jag tillomed minst 6 h så jag känner mig mkt pigg nu :)
Om en vecka kanske man kan lite försiktigt sätta igång o motionera. Haha nu lät det som jag var 60 +!
Nej men börja springa/gå lite lätt.
Vill verkligen inte "hulla" på mig nu!
Iofs går det åt andra hållet, men jag vet ju att det är pga matintagen och musklerna som man byggt som sakta men säkert tynar bort :(
Har sedan mars tappat - 6,3 kilo.
Nej jag vill faktiskt göra allt jag kan för att bibehålla denna form nu!
Men va lätt är det när man inte kan röra på sig? :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0