En dag på salongen!

Julia behövde en frivillig som kunde ställa upp som modell igår för dels en sminkning och sedan ansiktsbehandling. Öhhhh jo klart man ställde upp! :P
Vaknade trött som ett as, men bara o masa sig upp o göra sig anständig för att besöka sin gamla skola som för övrigt inte alls ser ut som den gjorde!
Shit vilken förändring!!! Helt sjukt!
Julia färgade mina ögonfransar först. Blev jättebra. Har försökt o göra det själv fler ggr men det fäster inte. Det gjorde det iaf nu :)
Sen fick jag en ansiktsbehandling i form av tvätt, massage och mask. Jätteskönt! :)
Efter det skulle hon göra en vardagsmakeup. Jag är ju numera världsvan som makeupmodell efter alla timmar jag suttit i stolen och Johanna sminkat mig då hon utbildade sig till makeupartist! :P
Det gick iaf jättebra :)
Fick även håret fixat. Sjukt skönt o gå bli ompysslad lite :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0