Försök igen....

.... Försöker med ett nytt inlägg då!
Just nu är jag hemma på sjukpermis. Varför behöver jag väl inte gå in närmare på men det ser väl sisodär ut.
Jag kan inte vara med på de fysiska övningarna och i militären är allt fysiskt!
Ska tillbaka till läkaren på Sahlgrenska på fredag och då får jag se hur det blir. Har det inte läkt så som jag hoppats kommer jag tyvärr få hoppa av.
Annars är det bara o köra :)
Klart det känns bittert som fan. Men det är som det är. Hälsan går ju tyvärr före.
Jag har iaf övervägt båda alternativen och accepterat dem eller va man ska säga. Nu är det upp till kroppen.
Jag åker tillbaka till götet på fredag morgon sen kommer jag hem på fredag kväll, om jag kommer hem på helgpermis eller för gott återstår o se!
Håll tummarna för mig!!!



Kommentarer
Jessica

Jag håller tummarna!!! för att du kommer hem... ;) skämt å sido! det blir bra vilket som, de viktigaste är att du mår bra!
btw, har du gråtit på bilden?? :O eller är det fylleögonen ;)

Svar: Jag med! Det blir nog bra, tyvärr gårHälsan före... Nått som både du o jag
Är dåliga på att prioritera.
Hahah du det är 100% fylleögon! ;)
Emelie Backman

2013-05-02 @ 10:54:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0