Hemgång!

Äntligen! :D tjohoo!
Väldigt skönt att få lämna sjukhuset måste jag få säga!
Nu är jag äntligen på hemmaplan, fått duscha i min egna eller ja familjens dusch. I natt ska jag äntligen få sova en djup o lång sömn.
Jag kommer nu vara sjukskriven i 3 veckor.
Kommer få ta det riktigt lugnt under denna tid så det inte blir nån tillbaka blick av inflammationen. Inte ett dugg sugen på ett återfall faktiskt.
Rent generellt så är jag riktigt besviken på Sveriges sjukvård. Kga berättar att jag blivit fel medicinerad i gbg, tack vare dem så gick det så här långt. Här i kga blir jag doserad för lite medicin, den har även getts på olika sätt. Man blir ju lite orolig liksom. Orkar inte lägga mer energi på detta nu men så var fallet iaf...
Nu ska jag fixa lite här, borsta lite gaddar o sen blir det sängen :)
Inväntar Andreas åxå som är o dömer i Sunne. :)
Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0