Klarvaken!

Ytterligare en natt utan sömn. Suck. I natt var det magen som sa ifrån. Har mått illa och inte vetat hur jag ska/kan ligga för att undvika illamåendet. Jag måste verkligen ta tag i min kost nu! Det får bli kokt mat och mkt fibrer ett tag nu. Jag har aldrig direkt haft problem med magen men nu ger det sig aldrig. Igår bakade jag en morotskaka som jag tog en bit sv i går kväll, det gillade icke magen.
Nej nu får det vara bra!

Gårdagen var annars mkt bra, sov sisodär men sov ändå ut o gick upp sent. Åt en macka till frukost med oboy. Började därefter må illa i vanlig ordning. Så när vi skulle fika på stan Jessica, Annelie, Lisa o Annse så åt jag inget.
Efm var lugn, slappade i solstolen o sov lite gran. På kvällen kunde jag inte låta bli... En liiiiiiiten uteritt kan väl inte skada? Att bara sitta o lunka med!
Så jag o Julia tog oss en liten runda, hon på Nobla o jag på Sweetan. Härligt!

Idag kommer det bli en extremt lugn dag. En lämnarintesoffan dag I guess.
Ikväll blir det det klassiska söndagsmyset som jag älskar! :)
Se hur magen mår då iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0