Officiellt nu en civilist!

Japp nu är det klart, rekryt Finnström är
Nu ett minne blott :(
Nej men hon kanske återvänder vem vet?
Min GMU tid är iaf över nu. Sitter på vagnen nu påväg hem till Moa.
Har lämnat in alla mina saker och haft de sista farvälet.
Bemöts av mina kamrater som kommer springandes! Alltså vilka underbara människor!
Kramkalas deluxe! De har sagt så fina saker till mig som jag inte trodde kunde sägas av en sån här "kort" tids vänskap.
Jag har verkligen träffat vänner för livet! :)
Jag tänker lätt åka ner när de MUCKAR.
Alla befälen var jätte goa och tyckte det var trist att jag måste lämna. En plats finns iaf till mig igen nästa sökomgång.
Nej nu hoppas jag att jag kan finna ro o lägga det här bittra bakom mig. O med det bittra så menar jag såklart att jag är bitter för att behöva lämna!

Ska bli skönt o få träffa Moa nu åxå. Har inte sett henne på två månader!
Inte okey!
Sen blir det hemgång till kga! Tjo hoo!
Tack så mkt Göteborg för denna gång, hoppas vi ses igen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0