SjukhusEmzan!

Som jag skrev på FB så är jag måttligt trött på sjukhus nu! Att man aldrig bara kan få bli bra!?
Mådde helt okey lördag sen söndag efm kom huvudvärken.
En sjuk huvudvärk. Den gick aldrig över. På natten kom även illamåendet.
Vi 10 tiden åkte jag upp till akuten. Många timmars väntan där. Spydde 2 ggr, fick ta ryggmärgsprov som senare visade att jag har en ovanlig variant av hjärninflammation!
Hjärninflammation!!!! Va fan, det är ju för fan dödligt!!
Nu jag blev iaf inlagd här på 1A. Har ingen aning hur länge jag ska vara här. Hoppas jag får åka hem snart.
Får antibiotika via dropp så förhoppningsvis går det fort. Tyckte dock läkaren mumlade nått igår om 5 dagar men hoppas det inte är "fast" spikat.
Har inte fått tag i Pluton chefen än ang GMU, men som alla nu kanske förstår så är jag nu chanslös att komma tillbaka. Vem vet inte hur lång läketid detta har?
Jag tänker inte missunna detta när det är en sån allvarlig åkomma!
Så nu får väl bloggen handla om sjukhus ist för miltären. Skämt o sido!
Underbara Andreas som funnits vid min sida hela tiden!
Puss på dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0