Skitnatt!

Det har vart en riktig dålig natt denna natt alltså!
Har sovit max 1 h typ!
Krypt i benen heeeeela tiden. Fick min sista dos antibiotika i koncentrerad dos vet inte om det var pga det men det har vart oavbrutet. Efter några timmars försök till sömn så ville sköterskan ge mig en lite vätskersättnig pga att den koncentrerade antibiotikan kunde vart för stark, jo men då passar infarten 10 min senare på att ge upp. Eller tydigen blodkärlet berättade sköterskan. Så mestadels av väskan ligger nu under min armbåge. Inget farligt utan det kommer tryckas ut senare i kroppen.
Hon satte iaf ingen ny infar eftersom klockan va dryga 02 o ingen ide o stöka med det.
Sov strax efter det men vaknade igen strax efter 03, sen dess har jag vart vaken.
Nu har hon vart här o satt en ny infart. Denna gång i handen vilket är "skönt" då man kan flexa armensom jag vill :)
Så skönt med pratglada o trevliga sköterskor, det måste jag säga att alla är här! :)

Fick ett samtal ifrån min pluton chef igår oxå. Han önska mig att krya på mig och sedan skulle vi höras av när jag mår bättre igen o göra klart det "sista".
Måste ju ner o lämna in all materiel o persedlar.
Kan vara kul o säga hejdå åxå till alla fina kamrater! :)

Ska föööööörsöka sova igen innan frukost, är väl lönlöst men måste ju ändå pröva!

Illa dropp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0