Uppdatera inte mobilen!

Tänkte jag skulle vara duktig o uppdatera min Iphone igår men det slutade med 100 svordomar och en ännu mer arg Emelie.
Mitt i uppdateringen bestämde sig mobilen att sluta samverka. Den låste sig o förblev oanvändbar.
Datorn bestämde sig även att uppdatera sig i samma stund.
Fick tillslut göra en fabrikinställning på skiten.
Som tur var gjorde jag en säkerhetskopia innan så alla nummer o bilder är kvar. Pjuuh!
Men har inga appar kvar. Orkar inte heller o hämta hem dem igen. Ska försöka ta mig upp ur sängen o tvätta lite.
Åkte till apoteket i morse och fick äntligen hämta ut den medicin jag behöver!
Medicin som jag skulle fått från första början, då kanske man hade vart bra vid det här laget.
Men icke... Så möjligtvis dels tack vare Göteborgslandsting så kanske jag får sluta GMU.
Nej dax för en ny Ipren och sen blir det lite försök till sömn. Sov väl ca 3 h i natt eller nått.
Tänker på mina kära kamrater i Götet nu, i denna stund vandrar de deras första mil! Låter kanske sjukt men jag vill åxå!!! :(
Tack o hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0