Visst suger det!

... Japp jag kommer med största sannolikhet sluta GMU:en. Inget är ännu klart där än men finns inte mkt som tyder på att jag kan fortsätta då min läketid är lång och jag kommer ha missat för mkt utbildningstid.
Ja, det känns skit tråkigt!! Verkligen!
Men jag ser inte dessa 7 veckor som bortkastade eller onödiga. Jag har lärt mig massor! Allt från fysiska till psykologiska saker.
Va fan jag kunde ju likväl brutit armen eller motsvarande ist för detta o då hade ju utvägen vart densamma!
Klart jag vill gå ut ur garnisonen som utb. Soldat.
Samtidigt är jag faktiskt inte spec. Bitter.
Jag är så himla glad och tacksam för det som finns här hemma.
Mina vänner och min familj som står mig så nära.
Speciellt nu när man ligger här på sjukan märks det hur många man faktiskt har! ❤
Ni är o alla underbara!
Jag är iaf mkt lycklig trots mina "förluster" och tror att det bara kan bli bättre!
Känner att någon/något väckt upp en positiv anda i mig som inte funnits så starkt förr! :) i love it!

Nej nu ska strax jag ta o stänga mina blå. En ny dag i morgon här på avd. 1A! Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0