29/11

Då var det fredag igen och som jag önskade så gick veckan riktigt fort :) 
Skönt!
Idag är jag ledig. Ska ta tag i 1 månadstvätten som väger bly! 
Ska även adventspynta eftersom jag jobbar hela helgen. 
Kommer ju inte ens ihåg vad jag äger för adventsprylar! :P
Skulle vilja hinna o greja lite hos Andreas oxå, plocka isär hans säng bla. 
Golvet är ju inköpt så det är bara o börja lägga men tiden har inte funnits där. Färgen till hela lgh är åxå inköpt, nu väntar vi bara på att få hem den. 
Till veckan får vi fasen ta tag i det! 

Ikväll ska vi hem till mamma o äts tacos :D Staffan är på julbord så han kan ju inte vara med, annars är vi alla i familjen. Roligt o hitta på något då o då :)
I morgon är jag eg. ledig ifrån jobb men ställer upp för Karlstads Willys när de ska på julbord. Jag och 3 till ska in till dem o jobba 16-21. 

Nej nu ska jag försöka väcka herrn bredvid o se om han kan tänka sig gå upp. Han är så sjukt morgontrött!! Helt sjukt!
:P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0