12/10

Vaknar upp av solensstrålar skiner i mitt ansikte... Så himla skönt! :)
Har eg satt klockan på 09:20 eftersom det är helg men vaknade till strax efter 08 ist. 
När det är fint väder är fan livet lite lättare! Man blir gladare o piggare tex! 
Idag står det att-göra-listan att äntligen få träffa nyblivna stolta föräldrarna Annse o Johan till lilla fina Freja. Ska bli jättekul :D
Min älskade Moa är även hemma i stan i helgen så en date med henne blir det åxå! Jag tänkte åxå hinna med en ridtur i detta underbara höstväder! Måste prova min nya utrustning va fan ;)

Oavsett härligt med ledig helg! :)




Denna bild är ifrån vår senaste uteritt då jag mer eller mindre fick en riktig balansutmaning på denna dam! Haha men kul var det! 








Kommentarer
Jeanette

Min guldhäst

2013-10-21 @ 13:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0