23/10

Har precis krypit ner i sängen efter en fartfylld dag :)
Tog sovmorgon efter en mer eller mindre sömnlös natt. Fattar inte varför jag inte kunde somna... Bara rörde runt o låg o lyssnade på Andreas som susade och babblade i sömnen. 

Vi hade en lunchdejt med Daniel på Gastro. God mat, och för en gång skull så fanns det mkt mat :)
Känns tyvärr att de andra gångerna jag vart där o ätit lunch att man fått bottenskrapet. 
Andreas fyndade en fin skjorta på H&M här i stan... Vi tog oss efter det en tur till Örebro. 
Lite IKEA handling för att köpa svampburkar. Blev lite annat smått o gott! 
Andreas köpte ett par höstskor och jag ett par vinterskor. Så nu ska jag fan inte frysa i vinter!! 
Har så svårt för just vinterskor.. Tycker inte det finns några fina modeller alls!
Praktiskt ska det ju vara... Kanske har man kommit upp i ålder o inser att bättre praktiskt än snyggt ;) vi får väl se. 
Andreas fyndade verkligen åxå ett par skitsnygga jeans ifrån MQ. Kul när man fyndar tycker jag :) 

Hoppas det blir massa fyndande när jag ska till Sthlm nästa helg, då är det äntligen BRUNO MARS!!! :D 
Som vi har längtat! 
Ska bli så himla kul!! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0