Dåliga Hööks!!!

Ligger utslagen i soffan efter en lång och intensiv dag i Örebro. Jag och några kollegor till har vart på truckutbildning. Så nu kan man lägga till det i körkortsmeriterna :P

Måste bara få skriva av mig om va sjukt besviken jag är på Hööks!!!
För en tid sen skickade jag efter en vara som blev fel. Jag mailade företaget o de rättade till allt och enligt min önskan så togs beställningen bort. 
Dock fattades det pengar en lång tid efter detta vilket jag i sin tur fick ringa om. 
Den 27/9 skickade jag efter en ny order som jag gick i iver o väntade på. Enligt Hööks hemsida skall det ta 3 arbetsdagar att få hem varan då det ej är högsäsong nu. Vid högsäsong kan det ta upp till 7 dagar. I fredags ringde jag och ifrågasatte vart mina varor fanns, kundtjänst menade att det var en seg leverans o att de haft  lite problem. De menade även på att det kan ju ta upp till 7 dagar trots att jag påpekade art det ej är högsäsong nu!
Hon på kundtjänst lovade iaf att mina varor skulle skickas i måndags, då jag kan hämta ut dem på tisdag då det endast tar 1 arbetsdag att skicka 1:à klass brev o paket i Sverige. Som plåster på såren fick jag frakten borttagen vilket jag är tacksam för dn liten gäst iaf. Men problemet ÄR att jag ej ännu fått mina grejor!!! 
Dessutom har pengarna dragits. 
Jag gjorde X antal försök att logga in på min sida på Hööks men det står bara " användare finns ej" vilket är sjukt konstigt då jag tillkommer sparat de mail med andvändarnamn och lösenord! 
Usch är så sjukt trött i less på detta! Hade lika gärna kunnat gått in på Hööks i Örebro o köpt skiten o fått det på en gång!!! 

Sånt här gör ju att man inte är så sugen att skicka efter igen... 
Eller ska man hoppas på "tredje gången gillt" eller?? 
Nej jag dissar nog Hööks nu i framtiden, finns mkt bättre företag som håller de dem lovar! 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0