Måndag 7/10

Ligger fortfarande kvar i sängen trots att jag vaknade 08:23. Så skönt o bara ligga o dra sig. 
Idag har jag ingen lust till något! Måste ut till horses senare, se om det blir någon ridning. Vädret är grått o fuktigt, ett SK filmväder ;)
Ska fixa lite här hemma hos mig. Ska nog "flytta" hem till Andreas nu i någon vecka eller dyl. Det är alltid blandade känslor när vi byter hem... 
Men nu så börjar jag faktiskt att trivas mer o mer hos honom. Är väl dels att det börjar formas lite med mina saker med. 
Jag har fått frågan många ggr att "-varför flyttar ni inte ihop??"
Jo såhär är det, ja vi sover o vistas ihop på nästan samma ställe jämt... MEN vi har ju bara vart tillsammans i 6 mån o varför skynda? Visst dumt med dubbla hyror men jag känner att jag inte är redo o sälja min lilla boning än :)
Så NEJ jag tvivlar inte på "oss" snarare tvärt om... Jag vet att det är han jag vill leva med så varför ha bråttom!?








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0