18/9

I morse började Andreas sitt första arbetspass som dagtidare, så himla skönt! 
Skönt med lite rutin i vardagen!
Skjutsade honom till jobbet o därefter åkte jag direkt till stallet. Jag tänkte att idag sk jag kolla hur långt det faktiskt är vi går när  vi släpper ut/in dem. Enligt min runkeeper ska det vara 4,9 killmeter! Det kändes lite orimligt först men sen när jag tänkte efter så är det ju trots att 6 vändor tur/retut förbi huset o det är ju en bit. Sen är det ju fler hagar åxå såklart.  
Skön det med lite morgonfys. 
När jag ändå var där passade jag på att kratta ur ett hörn ur ridbanan. Så då fick man med lite styrka åxå :P

Nu ligger jag här i sängen hemma hos Andreas o kollar på Dexter. Är lite småtrött så ska nog inte göra mkt idag. 
Ska ta tag i badrummet senare då Andreas nu fixat upp en ny hylla! Bilder kommer senare :) 
Nej nu ska jag kika på sista avsnittet!! :) 
Säsong 6 here i come!! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0