27/9

En ledig fredag är inte dumt :)
Började dagen med en fm i tvättstugan. Är väl inte det roligaste nöjet men visst det är ju behövligt om man vill ha några kläder dvs ;) 
Bakade en äppelpaj som jag senare lämnade på Andreas jobb. Skulle bakat två eg men hade inte så mkt margarin som jag hade trodde. 
Tog en promenad med Amanda i vårvädret innan det var dax att ta sig an tvättstugan igen.  

Åkte till stallet på efm för att rida ert pass på Sweetan på banan... Men sandlassen hade ej blivit utköra än av lastbilsgubbarna så ingen bana blev det. 
När jag kom till stallet var det 4 andra som åxå skulle rida ut så jag och Nobla hakade på!
Mysigt :)
Dock var det älgflugor framme vilket Nobla icke gillade så mkt... 
Men det slutade väl iaf! :)

5 skottkärrelass med spån körde jag sedan in bara för det är fredag ;) haha nej men jag lyckas alltid på det när det ska fyllas verkar det som :P 
Ryggmuskler beach 2014! 

Annars ikväll har jag och Andreas legat i soffan till Idol och tacomys. Inge fel en fredag!
Jobb i morgon, natti natt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0