Dyr vecka!

Denna vecka tajmade jag in både tandläkaren och Specsavers vilket ledde till en relativt tom plånbok :(
Fan va dyrt tandläkarbesök är!!!! 
Jag hade inga hål tack o lov iaf, så 6:e året i rad nu som felfri :) skönt! 
Skulle dock behöva köpa en ny bettskena då jag hackar tänder så på nätterna.... Kul dryga 3 100:- så får jag en ny! 
Hej RÅN!!!!! 
Tyvärr så måste jag nog "unna" mig den :(

Nya linser blev det även på Specsavers. Denna gång med lite mer styrka på ena ögat, så nu har båda ögon samma fel.
Inte så stort synfel men behöver ändå synhjälp. 
Man märker verkligen att man vänjt ögonen med synhjälpmedel... Så nej, nya linser på G hem!

Såna här tråkiga saker att lägga ut pengar på :-/


I morgon bitti går bilen mot Od och begravning för Sture, mormors bror. 
Känns väl sådär att han gick bort i en sån "ung" ålder men sånt är ju tyvärr livet. 
Härligt med en begravning på fredagen den 13:e! 
Scary! 

Trevlig helg på er! 






Kommentarer
Pjotor

Sött när du hackar tänder ;)

2013-09-14 @ 02:43:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0