18/4

Igår skulle jag kunna sägs att det var "långtorsdagen" men den dagen existerar ju inte. 
Den oändliga dagen var iaf igår, haha.
Jag sov ca 10 h den natten och var helt slut när jag vaknade. Ett resultat av för mkt sömn alltså. Knallade runt som en zombie på jobbet, inte likt mig som brukar ha 100 bollar i luften. 
Med bultande hjärna och i spöregn styrde jag hojen hem kl 19.
Hoppade in i One picen och parkerade mig i soffan framför veckans top modelsavsnitt.

Andreas tycker jag har varit blek i ansiktet både igår och idag så man kanske skulle ta o köpa lite järntabletter. Vet inte annars vad det skulle vara då jag mår bra. 

Ikväll skall det bli grillat hos svärföräldrarna. Ska bli så himla gott :D 
Annars är det bara o ta det lugnt som står på schemat. I morgon ringer klockan 04:30 för att hinna släppa ut pållarna innan jobbet kallar 06! 

👋 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0