Denna fantastiska stad!

Varför skall man eg förvånas? 
Igår var Andreas hos en kompis  och fikade en sväng. Han frågade då om ryktena stämde gällande mig och Andreas om att jag skall vara GRAVID! 
Amen va fan!!! 
Ja jag har blivit lite FET! 
Men va fan gravid är jag inte!  
Varför skall folk alltid spekulera idet? 
Som senast då var det på jobbet, jag mådde lite illa vilket man kan göra även som tjej utan att vara Preggo, då var det igång även där! Varför kan det inte bara få vara? 
Som tjej måste man väl för fan kunna få må illa, ha ont i magen eller annat utan att få stämpel "gravid"? 
Klart jag en dag skall ha barn det kan jag lova er men inte nu, inte i morgon och INTE i år! 













Kommentarer
jessica

åå vilken skräll att folk ska snacka. Men försök att inte lägg någon energi på det, de är dem inte värda!! och du har INTE blivit fet, sluta säg så om dig själv! Man får vara lite fluffig utan att man är gravid!!
PÖÖÖÖSS

Svar: Puss på dig Jessi ❤️
Emelie Backman

2014-04-11 @ 15:00:23
Kristin

Du är jättefin Emelie! Inte alls fet utan ser frisk och välmående ut! Det är sådan jäkla vikt-hets i denna stad så man blir mörkrädd!
Stå på dig och skit i dumma rykten 💜

Svar: Tack vännen ❤️
Ja jag vet, jag är ganska självkritisk men tycker så åxå. Är så trött på dessa rykten. Men det är ju som sagt alltid bara o vända kinden till. Puss på dig
Emelie Backman

2014-04-11 @ 21:05:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0