Dubbel träning!

Jag var så sjukt osugen på att rida idag. Men Näe, jag sket i det. Klädde mig och åkte ut. Tur kan jag säga, vädret var kanon. Hästen var snäll i vanlig ordning. En uteritt som satt som smäck för kropp o själ.
Kom hem o bytte om för pass nr 2. Ett konditionspass i Nobelspåret. 
Bestämde mig för att ta ett extra varv då vi skulle på bio ikväll och bio utan popcorn är ett big nono!
Ett varvs löpning i högre fart och två i PW. 
Jag trodde ju vi skulle se filmen Noah, men det skulle vi tydligen inte ha ha! 
Andreas trodde vi skulle se Non-Stop vilket det åxå blev. En sjuk bra film som får högt betyg ifrån oss! 
:)
Imorgon är det dags för helgjobb för oss båda. Mina tre roliga stängningar i följd. Men det känns inte lika jobbigt denna "omgång". 
Det blir vad man gör det till ;) 

Natti 👋 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0