God morgon solstrålar!

Jag har inatt drömt konstiga drömmar, kan inte riktigt beskriva dem men ni vet att när man vaknar så ligger man kvar och analyserar dem. Så skumt att man kan tro att en dröm är så verklig. Snacka om att lura hjärnan!
Idag är det onsdag, skulle vart ledig eg men fick ett extrapass på jobbet som jag såklart inte tackade nej till :)
Skulle eg vart med i efm o kört ber till Mariestad för att mamma ska få hem sin nya bil.
Men syster har ju åxå körkort så hon kunde som tur var åxå ställa upp.
Igår var ännu en träningsfri dag. Tiden fanns inte. Dock fick jag iaf gå hem ifrån jobbet så lite motion fick jag iaf. 
Den här veckan har det vart mkt dåligt med motion, det oroar mig lite gran inför morgondagens resultat.
Vi får se vad domen säger. 

Det verkar som att det kommer bli en riktigt toppenhelg iaf! 
Vädret skall vara på topp, riktigt varmt och skönt. 
Påsken är här och det kommer bjudas på god mat hos familjerna i form av påskbuffé och grillat. Träffa fina vänner och även träffa kollegorna en sväng på lördagen. Det gillas! 

See fram emot helgen mkt :) 
















 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0