PMS!

Idag är en sån där dag för oss kvinnor då vi bara vill döda allt som kommer i ens väg. Typ iaf!
Jag brukar vanligtvis bli arg när
Dessa dagar besöker mig om året men denna gång blev jag deprimerad och ledsen. Såklart lyckdes det inträffa tråkiga saker just  denna dag så att jag faktiskt bröt ihop. Så nu har väl min kära Andreas sett allt av mig.
Tur han är så stöttade och förstående min älskade man. 

Varför fokuserar man inte på en gång på allt positivt i ens liv för? Man är så sjukt efterklok. Ist för att tänka på allt man inte borde så borde dessa känslor slå på först. 

Efter att checkat in på jobbet blev mitt humör
Mkt bättre tack vare mina kollegor. 
Jag har faktiskt världens bästa vänner, världens bästa familj och värdens bästa pojkvän.
 Så en note till mig själv: Va tyst sluta gnäll och älska dig själv! 
 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0