Tankar o funderingar....

.... Som jag berättat o som vissa säkert vet är ju att min GMU fick ett oväntat avslut. Jag gjorde ju inte klart utbildningen pga sjukdom, efter 2 månaders kämpande fick jag avsluta den. Det har faktiskt sugit musten ur mig på många vis. Jag hatar att inte fullfölja något. Jag hatar när något inte går min väg.
GMU var något jag hade så många tankar, oro och spänningar för. Skulle jag klara det? tänk om jag inte klarar pressen, o sen inte tala om vad vänner o bekanta tyckte. Jag sket i allt och det gick så jävla bra. 
Visst allt hände av en orsak så är det väl... Men det är jävligt surt. Än idag!
Jag har faktiskt sedan dess inte vart sugen på något faktiskt. Jag släppte allt. Jag lägger inte skulden på hjärninflammationen utan den vilar på mig. Sån är ju jag, självkritisk. 

En av mina bästa tider i livet var då pga många anledningar. 
Och jag kan säga att tanken att göra om GMU är faktiskt inte nerlagd. 
Tror dock inte det blir samma sak med en ny pluton, o nya befäl. Känns som att det som var, det var det liksom. 
Men jag kan inte släppa tanken. 
En del av min VILL ha den där benämningen. Jag vill vara soldat. 
En annan del envisas att gå vidare o lämna det som var det var.

Kikade igenom albumet idag, och jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden. 




Kanske var/är det här mitt yrke? 




Tar nu natten och kommer förmodligen få grubbla vidare på det här länge till! 

Manöver 














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0