Vecka 2!

Denna vecka har som sagt inte känts helt 100. För lite träning tror jag mestadels. Sen har iaf jag ätit sent vissa dagar. 
Vad det tråkiga resultatet beror på det vet jag inte men en minus blev det på vågen iaf även om siffran var otroligt liten -0.2.
Har sedan 2 veckor tillbaka tappat 3 cm runt höften och 1 cm runt bysten. Alltid något. 
Bara o kriga på en vecka till. Dock känns det redan nu tungt då påsken kommer här till helgen och då ska det fan inte hållas tillbaka. Då ska det fås ätas godis, mat och dricka :)
Så en jävla massa träning helt enkelt!! 
Så får det bli! 
Nu väntar äggen på mig sen ska jag cykla ner till jobbet o plocka några pallar! 
Hej hej! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0