Alla ❤️-ns dag

Detta är en dag som är eg vilken dag som helst :)
Men att få uppskattning av nära o kära o vänner är ju alltid lite extra kul :)
Har faktiskt några vänner som även fyller år denna hjärtedag :) grattis till er.
Jag fick en jättegod parfym och rosor av min älskling. Han är ju för go! ❤️

Idag är jag jobbledig, är min tur att jobba helg.
Ska fixa o greja här hemma i lgh. 
Igår kom min familj med släp för o hjälpa till med att flytta det tyngsta. 
Hela förrådet är nu tömt och alla möbler är borta ur lgh. Bara lite småsaker kvar som skall hit och resten skall slängas. 
Sen det roliga kvar.... Städa!
Men jag tror faktiskt det kan gå ganska fort ändå :)
Har ju på mig till den 25:E så det finns ju tid :)

Allt har iaf funnit sin plats här hemma nu på Kilstavägen. 
Det är riktigt skönt. Att äntligen kunna laga mat, ha alla saker under ett tak o sen känns den där känslan med ro att allt är färdigt!
Det är en vinnare! Känslan, ro.

Nej nu ska jag ta o ge mig upp. Ska åka o handla lite. Funderar på om man skulle ta o baka lite bröd? Ha ha är sämst på det men måste ju pröva o se om det ändrats ;)
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0