Lördag den 8:E februari

Jag är hopplös på att vänta på saker o ting, ja veeeet!
Denna gång har det ju varit sängen som vart på "tavlan". 
Den kom inte den här veckan. Suck!
Tycker det är trist men vad ska man göra!?
Vi var inne igår igen till IKEA för mer möbelahopping. 
Vi pratade om o införskaffa en ny byrå  i sovrummet innan vi började renoveringen. Eftersom allt kostat så mkt så bestämde vi oss för att vänta lite o ta det senare. 
Men jag fick sålt min soffgrupp i torsdags för en bra peng så vi valde o ta de pengarna o köpa byråarna. 
Vi köpte även två sängbord, få se om de får plats nu bara :P

Det blev iaf superbra och skall visa bild senare :)
Andreas är på domarkurs i Karlstad denna helg så jag skall fixa o plocka lite här. Funderar på o åka till Byggmax o köpa lite hyllplan till walkincloset:n, ni vet tjejer kan åxå borra o såga ;)

Nej nu ska jag gå upp o inta frukost! 
Hej hej! 











Kommentarer
jessica

miiiiina sängbord!!! :D:D:D

Svar: Hahah har du åxå köpt såna 😘
Emelie Backman

2014-02-08 @ 09:22:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0