Den hittade mig...:(

Feberbacillen alltså. Fan. 
Jag grejade i lgh igår i 5 h men i lugn takt. När jag kom hem så tyckte Andreas att jag skulle få bada lite o mjuka upp onda axlar. Så vi åkte hem till svärmor o svärfar som var på bio o lånade deras lyxiga badkar. Det var sjukt skönt. Dock har jag lite svårt när det blir för varmt :P
En kass badare helt enkelt :P
Jag var jättetrött o "mosig" efter badet så tog en Alvedon när jag kom hem.
I natt vaknade jag med 38 graders feber. Jag ligger rätt så lågt i temp. vanligtvis.
Jag vill verkligen inte bli sjuk! 
Vem fan vill det iofs men ett stort SUCK. 
Ska vila hela dagen idag o inte göra nått ansträngande. Så är man förhoppningsvis fit for fight i morgon, då börjar en ny jobbvecka :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0